ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Σχετικά με εμάς:

  • Είμαστε η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα

  • Είμαστε πιστοποιημένοι από το Ινστιτούτο Great Place to Work®.

  • Συγκρίνουμε και προσφέρουμε εξατομικευμένες προσφορές από πάνω από 25 ασφαλίστηκες εταιρίες και 10 εταιρίες ενέργειας

  • Παρέχουμε quotesγια προσφορά σε πάνω από 600K μοναδικούς οδηγούς που αντιστοιχεί στο 70% περίπου των συνολικών switchers στην Ελλάδα.

  • Ο καταναλωτής μπορεί να κάνει εύκολα σύγκριση της αγοράς και να κερδίσει χρόνο και χρήματα επιλέγοντας την καλύτερη λύση για τις ανάγκες του, έχοντας πάντα την ανθρώπινη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των εξειδικευμένων ασφαλιστικών συμβούλων μας 24/7

  • Μας χαρακτηρίζει η δημιουργικότητα, ο ενθουσιασμός και η επιθυμία να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε υψηλή αγοραστική εμπειρία και value for money μέσω της απλοποίησης και της ψηφιοποίησης της διανομής (digital distribution channel) των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων και διαδικασιών. Για αυτό, αναπτύσσουμε συνέχεια καινοτόμες λύσεις χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής για να βελτιώσουμε και να απλοποιήσουμε την εμπειρία του χρήστη/πελάτη μας και να βελτιστοποιήσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Ψάχνουμε ταλαντούχους Υπαλλήλους για το τμήμα Εξυπηρέτησης (Customer Experience) με όρεξη και όραμα για να γίνουν μέλη της ομάδας μας και να εξελιχθούν μαζί μας.


Αν και εσύ:

  • Θες να γίνεις μέλος της επιτυχημένης Ομάδας των δυναμικών Ασφαλιστικών Συμβούλων του Insurancemarket.gr.

  • Θες να γίνεις επιτυχημένος και να αναπτυχθείς στο χώρο των Ασφαλειών, με την υποστήριξη και την καθοδήγηση μιας μεγάλης εταιρείας Μεσιτών Ασφάλισης.

  • Θες να εργαστείς σε μια εταιρεία που διαμορφώνει την Ελληνική αγορά και δημιουργεί κουλτούρα και τρόπο σκέψης σε κάθε καταναλωτή.

  • Θες να μπεις σε μια ομάδα που εμπνέει, δημιουργεί, καινοτομεί και διαπρέπει σε κάθε βήμα της.

Τότε αυτή είναι η ιδανική ευκαιρία για σένα!

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΗΣ

Περιγραφή θέσης

  • Παροχή συμβουλών ασφάλισης, αναζητώντας και καλύπτοντας τις ασφαλιστικές ανάγκες του καταναλωτή .

  • Υποστήριξη, της κορυφαίας εξυπηρέτησης στην αγορά Ασφαλιστικών προϊόντων

  • Αναζήτηση της βέλτιστης πρότασης ασφάλισης για κάθε πελάτη.

  • Έκδοση συμβολαίων

  • Διαχείριση εκκρεμοτήτων και υποθέσεων υποστήριξης του ενεργού πελατολογίου

  • Προώθηση και ενημέρωση για καινοτόμα και πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης που η εταιρεία εξασφαλίζουμε αποκλειστικά για τους πελάτες μας

Απαραίτητες δεξιότητες:

  • Ανεπτυγμένη επικοινωνιακή & πωλησιακή ευχέρεια

  • Πτυχίο Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. (ιδανικά σε σχετικό κλάδο)

  • Άριστη χρήση υπολογιστών (MS Office) και ικανότητα εξοικείωσης με προγράμματα CRM

  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών

  • Επιμονή στην επίτευξη στόχων

  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (9πμ – 9μμ)

Επιθυμητές δεξιότητες:

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε εξυπηρέτηση κοινού τουλάχιστον 2 ετών

  • Προϋπηρεσία σε ασφαλιστική, πολυεθνική εταιρεία ή μεσιτικό γραφείο ασφαλειών

  • Πιστοποίηση ασφαλιστικού συμβούλου

Παροχές:


  • Επαγγελματική εκπαίδευση και δια βίου υποστήριξη στα ασφαλιστικά προϊόντα και στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων

  • Φρέσκο, νεανικό περιβάλλον

  • Πενθήμερη 6ωρη/8ωρή απασχόληση

  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης

  • Ομαδική Ασφάλιση Υγείας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΓΕΛΙΑΣ

Αν θέλεις να δουλέψεις σε ένα σύγχρονο περιβάλλον

& μοιράζεσαι το ίδιο πάθος για εξέλιξη, γίνε μέλος της ομάδας μας!

Γίνε μέλος της ομάδας μας!